Cat de importanta este relevanta in cautari?

Cat de importanta este relevanta in cautari?
Share Button

De cate ori o cautare duce la continutul dorit, cu atat este mai probabil ca o persoana sa foloseasca din nou motorul de cautare. Daca un motor de cautare functioneaza bine, o persoana nu se intoarce doar inapoi, ci  spune si prietenilor despre asta si poate chiar sa descarce bara de instrumente asociata. Scopul tuturor motoarelor de cautare importante este sa fie relevante.

Daca nu, ele vor disparea (asa cum multe au facut deja). Pentru a gestiona bine legatura dintre site-ul vostru si motoarele de cautare va recomandam http://danbradu.com/optimizare-seo-bucuresti/.

Motoarele de cautare fac bani atunci cand oamenii dau click pe anunturile sponsorizate. In rezultatul cautarii de mai jos veti observa ca atat Viagra, cat si Levitra liciteaza pentru termenul Viagra. Zona din dreapta afiseaza anunturi sponsorizate pentru termenul Viagra. Google este platit ori de cate ori un cautator da click pe oricare dintre listele sponsorizate.

Zona alba aflata spre stanga afiseaza rezultatele cautarii organice (gratuite). Google nu este platit cand oamenii dau clic pe acestea. Google spera sa ingreuneze optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare si sa manipuleze aceste rezultate pentru a pastra cat mai mult relevanta si a incuraja oamenii sa cumpere anunturi.

optimizare Dan Bradu

Web-ul a pornit in spatele ideii fluxului liber de informatii asa cum si-a imaginat Tim Berners-Lee. Lucra la CERN in Europa. CERN a avut un mediu oarecum asemanator cu cel web, in ​​care multi oameni venisera si au mers si au lucrat la numeroase proiecte diferite.

Tim a creat un site care a descris modul in care Web-ul a lucrat si l-a plasat live pe primul server de la info.cern.ch. Europa a avut foarte putina sustinere sau interes pentru Web atunci cand colegii din SUA au fost primele grupuri care au creat servere. Tim a adaugat linkuri la locatiile lor de pe server din directorul sau cunoscut sub denumirea de Biblioteca virtuala.

Link-urile de popularitate, de obicei, arata ca paginile de colegiu au in mod obisnuit o valoare mai mare decat majoritatea celorlalte pagini. Aceasta este pur si simplu o functie a urmatoarelor:

techstar.ro
  • Radacinile WWW au inceput in sali de laborator din colegii. Nu a fost si alte pagini pana la sfarsitul anilor 1990, cand Web-ul a devenit comercializat.
  • Web-ul contine retele sociale de sine statatoare.
  • Universitatile sunt vazute ca surse de autoritate.
  • Universitatile sunt puternic finantate.
  • Universitatile au controlul calitatii pe o mare parte din continutul lor.

Web-ul nu avea motoare de cautare sofisticate cand a inceput. Cei mai avansati colectori de informatii de atunci au gasit nume de fisiere potrivite. Trebuia sa cunoasteti numele dosarului pe care cautati sa-l gasiti. Primul fisier care corespundea era returnat. Nu a existat un astfel de lucru ca relevanta cautarii. Aceasta lipsa de relevanta a dus la popularitatea timpurie a directoarelor, cum ar fi Yahoo!.

Multe motoare de cautare, cum ar fi AltaVista si mai tarziu Inktomi, au fost lideri ai industriei pentru o perioada de timp, dar graba  si lipsa de sofisticare asociata cu cautarea sau marketingul online au impiedicat aceste masini primitive sa aiba modele functionale de afaceri.

Overture a fost lansat ca un motor de cautare pay-per-click in 1998. In timp ce sistemul Overture (cunoscut acum ca Yahoo! Search Marketing) a fost profitabil, majoritatea portalurilor inca pierdeau bani. Anunturile directionate pe care le-au livrat au crescut in popularitate si, in final, au creat un model de afaceri functional generand profit pentru motoarele de cautare pe scara larga.

Daca iti place arata si altora!
Share on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0Digg thisShare on Reddit0