Cum sa facem continut care sa castige linkuri chiar si cand nu este promovat?

0 Shares
0
0
0

In acest articol primim toate sfaturile si sugestiile de la o firma de optimizare seo Deva.

Pentru a avea articole care sa castige in permanenta linkuri avem nevoie in primul rand de continut de calitate iar pentru continut de calitate este nevoie de cercetare si acest continut este de cele mai multe ori foarte costisitor.

Toti vorbesc despre beneficiile pe termen lung ale utilizarii marketingului de continut, ca parte a unei strategii de construire a legaturilor. Dar fara tipul potrivit de continut, experienta voastra ar putea fi ca nu mai castigati linkuri de indata ce opriti activitatea de promovare.

In acest sens, trebuie sa mentineti mereu campaniile active  pentru ca strangerea de linkuri sa functioneze in continuare ceea ce implica timp, efort si resurse. Dar daca ar exista o modalitate de a porni o singura data campania  si sa o lasam asa ar fi totul mult mai simplu, dar din nefericire lucrurile nu stau chiar asa.

Un exemplu in acest sens este un sondaj privind negocierile salariale care a fost publicat  anul trecut la Harvard Business Review. Studiul a fost preluat de TechCrunch dupa ce a fost terminata activ promovarea acestuia. Autorii nu au ajuns la TechCrunch. Mai degraba, acest scriitor probabil a dat peste continutul articolului in timp ce facea cercetari pentru articolul sau.

Deci, care este cheia legaturilor pe termen lung? Continutul care functioneaza ca sursa de inspiratie.

Scopul este de a crea ceva pe care oamenii il vor gasi si la care sa faca legatura atunci cand au nevoie de surse pentru a cita in continutul pe care il creeaza. Scriitorii cauta in mod constant surse care sa le sustina, sa consolideze un argument sau sa ofere un context ulterior cititorilor. Daca continutul vostru poate servi ca o sursa ce poate fi citata, puteti fi intr-o pozitie buna pentru a castiga o multime de legaturi pasive.

Cititi mai departe pentru a afla care tipuri de continut sunt cele mai potrivite pentru a satisface persoanele care au nevoie de surse si sfaturi privind modul in care puteti executa singuri aceste tipuri de continut.

Continutul cu noi cercetari poate fi extrem de puternic pentru a construi link-uri autoritare prin intermediul unei strategii de promovare a echipei PR.

Multe dintre articolele pe care le cream pentru clientii nostri se incadreaza in aceasta categorie, dar nu fiecare link pe care campaniile clientului il castiga este direct rezultatul activitatii noastre de a face o campanie de informare si promovare.

In multe cazuri, un numar mare de link-uri catre campaniile noastre de cercetare ale clientilor  provin din ceea ce numim sindicalizare. Acest termen este cel care se utilizeaza de obicei atunci cand obtinem o campanie a unui client pe un site popular, autoritar (care este Site A in urmatorul scenariu):

•    Trimiteti continut la site-ul A.
•    Site-ul A publica articolul care si furnizeaza legatura pentru continut.
•    Site-ul B vede continutul afisat pe site-ul A. Site-ul B publica articolul care leaga continutul.
•    Site-ul C vede continutul afisat pe site-ul A. Site-ul C publica articolul care leaga continutul.

Deci, ce legatura are aceasta cu castigul pe termen lung? Odata ce continutul este pozitionat strategic pe site-uri relevante folosind outreach si continut de tip sindicate, este bine pozitionat pentru a fi gasit de catre alti editori.

0 Shares
You May Also Like