Cum sa iti promovezi cu succes o afacere cu usi industriale?

0 Shares
0
0
0

Daca ai o afacere cu vanzari de usi industriale, cum este cea a firmei Gunther-Tore Romania, te gandesti cum sa fii cat mai vizibil in piata si cum sa iti asiguri facil accesul catre clientii potentiali. Cand nu dispui de resurse financiare pentru promovare, este si mai greu sa devii cunoscut pe piata.

Daca Gunther-Tore Romania este un nume foarte cunoscut in tara noastra, cauta sa ajungi ca ei. In zilele noastre ultratehnologizate, insa, te poti face mult mai usor cunoscut, chiar si fara mari resurse financiare. Nu trebuie decat sa cunosti cateva dintre secretele promovarii on-line iar afacerea ta are toate sansele sa devina cunoscuta.

Cum retelele de socializare sunt la mare cautare in ziua de azi, aici e prima statie in ascensiunea ta ce va sa vina. Cum cea mai populara retea de socializare cunoscuta in Romania este Facebook, putem face ceva referiri la metodele de promovare pe care poti sa le aplici prin intermediul acesteia.

Pentru inceput, creaza-ti o pagina dedicata firmei tale si cauta sa atragi in lista de prieteni cat mai multi utilizatori. Daca ai avut si inainte un cont personal de Facebook, incearca sa te promovezi pe pagina ta personala si de aici ai ocazia sa iti prezinti oferta si sa atragi cunoscutii din lista pe pagina afacerii tale.

Exista si posibilitatea sa intri pe anumite grupuri dedicate unor astfel de interese. Poti cauta grupuri care sa cuprinda oameni de afaceri la inceput de drum, tineri intreprinzatori care sunt, ca si tine, in cautare de idei si clienti, firme cu traditie din a caror experienta poti invata multe.

La randul lor, prietenii tai virtuali pot aduce alti prieteni de-ai lor, interesati de profilul afacerii tale. Pe pagina dedicata afacerii, poti posta diverse poze si filmulete care sa ii ajute pe ceilalti sa isi faca o imagine completa despre ceea ce oferi.
Cu rabdare si multa munca de convingere ai sansa ca, in timp, sa iti construiesti un portofoli serios de clienti din aceasta categorie.

Pe de alta parte, creaza-ti un cont de Google si apoi logheaza-te cu acesta pe YouTube. Aceasta este platforma de video sharing cel mai accesata din lume. Aici iti poti posta diverse filmulete video dedicate, in care sa prezinti pas cu pas idea ta de afaceri si modul in care iti faci datoria.

Poti crea chiar un playlist cu mai multe materiale video in care sa prezinti in mod practic modelul tau de lucru, oferta si facillitatile pe care le oferi. Avand aceste filmulete postate pe contul tau de YouTube, acestea pot fi distribuite si pe Facebook pe pagina personala, pe cea dedicata afaceri tale sau pe peretele altor prieteni.

Ai sansa sa creezi un blog pe o platforma de blogging, unde poti sa scrii texte despre crezul tau in afeceri, valorile impartasite, oferta ta si preturile cerute. Aici, prin intermediul textelor, poti concepe descrieri amanuntite despre oferta ta. Iti poti promova blogul prin intermediul Facebook sau al altor retele de socializare ca Google Plus.

0 Shares
You May Also Like
Cum functioneaza turbosuflantele?

BlogCum functioneaza turbosuflantele?

Turbosuflanta este un element mecanic care indeplineste functia de a imbunatati atat performanta, cat si consumul motorului. Dupa…
Tipuri de brazi artificiali

BlogTipuri de brazi artificiali

Brazii artificiali de Craciun, pot fi de diferite tipuri: de pvc, sau polivinil, un material din care majoritatea…