Mai mult timp pentru tine, prin achizitia unui soft HORECA

optimizare Dan Bradu
Share Button

Industria hoteluruilor si restaurantelor este una solicitanta. Desi in esenta aceasta este creata sa iti ofere relaxare, in spatele unitatilor te tip HORECA (prescurtarea de la Hoteluri – Restaurante – Cafenele) se ascunde multa munca, mult stres si multe ore de nesomn.

techstar.ro

Caci, din momentul in care un client face o rezervare, un intreg lant uman se pune in miscare. Acelasi lucru este valabil si pentru unitatile de tip catering sau livrari de produse alimentare de orice tip, unde efortul uman este dublat acum si de tehnologie.

In sprijinul managerilor de unitati de tip catering vine acum un soft HORECA, prin intermediul caruia operatiunile tale vor fi mult usurate.

Incepand de la preluarea comenzilor online si pana la livrarea acestora catre clienti, lucrurile se misca mult mai simplu si cu mai putina bataie de cap. Si, foarte important, cu mult mai putin consum de bani si de timp.

Mai buna organizare

Un prim lucru pe care ti-l aduce un soft HORECA este o mai buna gestionare a activitatii tale de catering. Practic, acest soft functioneaza ca o platforma integrata, prin intermediul careia ai control total asupra afacerii tale. Poti gestiona comenzile si livrarile, dar ai in permanenta control asupra numarului de comenzi, dar si a stadiului fiecareia.

Prin urmare, poti estima in mod cat se poate de realist timpul de onorare a unei comenzi, fara a pune compania in situatii stanjenitoare, in care sa isi ia angajamente pe care nu le poate respecta.

Comenzi si plati online

Un alt punt important oferit prin intermediul unui sistem HORECA este legat de modul facil de preluare a comenzilor. In mod obisnuit, marea majoritate a restaurantelor de tip catering primesc comenzile telefonic. De la dispecerat, comenzile sunt apoi directionate spre punctele de procesare si livrare.

In cazul unui soft HORECA, acest lucru este completat de posibilitatea preluarii de comenzi online, inclusiv cu efectuarea platii online, fara a mai trece prin filtrul comenzilor telefonice. In acest mod, creste usurinta transmiterii comenzii de catre clienti, facilitand totodata gestionarea comenzii de catre prestator.

Mai multi clienti multumiti

Pentru industria HORECA, calitatea serviciilor oferite este esentiala. Iar daca pana nu demult principalul argument in plasarea unei comenzi era pretul cel mai scazut, astazi clientii serviciilor de food delivery pun accentul pe calitate si pe promptitudinea onorarii comenzilor.

Iar un soft HORECA asta face: optimizeaza fluxul de procesare a comenzilor, in scopul cresterii gradului de satisfactie pentru consumatorul final.