Relevanta in pozitionarea web

0 Shares
0
0
0

Relevanta unei pagini web poate fi definita ca corespondenta sa cu o anumita cautare, adica cat de bine raspunde la indoiala sau solicitarea facuta de utilizator. Scopul Google si al altor motoare de cautare este de a oferi cele mai bune servicii posibile utilizatorilor, oferindu-le pagini relevante pentru ei.

Pentru a controla acest factor, folosim tehnici SEO on-site, dedicate imbunatatirii propriului site web. Scopul sau este de a face motoarele de cautare sa inteleaga care este continutul lor si cum se refera la cautarile utilizatorilor. Pentru a face acest lucru, se utilizeaza tehnici precum optimizarea cuvintelor cheie si a adreselor URL, reducerea timpului de incarcare, imbunatatirea experientei utilizatorului etc. Iata aici ce implica optimizarea SEO off-page.

Autoritate si SEO

In al doilea rand, avem autoritate, pe care o putem defini ca popularitatea unui site web. Cu cat un site web primeste mai multe “voturi” prin link-uri, cu atat mai bine va fi luat in considerare de motoarele de cautare.

Pentru a imbunatati autoritatea unui site web, sunt utilizate tehnici SEO off-site, care se concentreaza pe factori externi site-ului in sine. Ceea ce se cauta este imbunatatirea parametrilor care definesc popularitatea unui site web in fata motoarelor de cautare: link-uri catre site-ul web, prezenta in retelele sociale, mentiuni in mass-media, cati utilizatori fac clic pe site-ul nostru atunci cand apare in rezultatele cautarii lor etc.

In cele din urma, merita mentionat faptul ca putem distinge si intre White Hat SEO, care se bazeaza pe practicile recomandate de motoarele de cautare in sine, si Black Hat SEO, care incearca sa profite de “lacunele” pentru a manipula rapid rezultatele. Desi uneori poate obtine rezultate pe termen scurt, pe termen lung palaria neagra nu merita niciodata.

Care sunt originile SEO?

Desi astazi pare absolut esential, adevarul este ca Google nu si-a facut aparitia pana in anul 96 si chiar si astazi exista tari in lume in care nu este deosebit de popular. Originile acestor tipuri de instrumente, numite motoare de cautare, dateaza de la inceputul anilor ’90, cand a inceput cresterea paginilor web.

Aproape toate site-urile web au acelasi scop in comun: de a atrage trafic de calitate. Motoarele de cautare sunt una dintre cele mai eficiente modalitati de a aduce vizitatori potential interesati de subiectul web la indemana. Webmasteri realizat acest lucru si a inceput sa concureze unul cu altul pentru a rang mai mare in motoarele de cautare. SEO sa nascut.

De ce este SEO important?

Intelegerea a ceea ce este SEO si punerea in practica a unei strategii bune este fundamentala pentru viitorul brandului tau. Credeti ca exageram? Check out aceste motive:

  1. Inmultiti-va vizibilitatea. Imaginati-va ca reusiti sa va pozitionati site-ul pentru un termen cu 500.000 de cautari lunare. Daca primul rezultat care apare in motoarele de cautare ia 20% din clicuri, veti obtine 100.000 de vizite lunare organice, adica nu implica niciun cost suplimentar.
  2. Imbunatatiti-va site-ul web. Ei bine facut, tehnici de pozitionare web nu numai imbunatati pagina in fata motoarelor de cautare, dar, de asemenea, utilizatorii insisi. Iar imbunatatirea experientei utilizatorului inseamna imbunatatirea rezultatelor.
0 Shares
You May Also Like
Cum functioneaza turbosuflantele?

BlogCum functioneaza turbosuflantele?

Turbosuflanta este un element mecanic care indeplineste functia de a imbunatati atat performanta, cat si consumul motorului. Dupa…
Tipuri de brazi artificiali

BlogTipuri de brazi artificiali

Brazii artificiali de Craciun, pot fi de diferite tipuri: de pvc, sau polivinil, un material din care majoritatea…