Cateva lucruri pe care orice antreprenor trebuie sa le cunoasca despre SEO

optimizare Dan Bradu
Share Button

Internetul este in ziua de astazi una dintre cele mai stabile surse de venit pentru foarte multe persoane, inclusiv pentru companii, firme mai mici sau diferite organizatii.

techstar.ro

De aceea, este foarte important pentru aceste entitati sa aiba o prezenta online cat mai solida, in lumea digitala. Cele mai bune oferte pentru optimizare seo pas cu pas pot fi accesate pe Smartseopack.com

Totusi, chiar daca stii cum sa-ti construiesti propriul website, asta nu e destul. A avea un website pentru afacerea ta, nu garanteaza automat un succes financiar. Exista cateva probleme referitoare la ranking-ul in motoarele de cautare si la traficul pe care il poti obtine pentru website-ul tau.

De aceea, este foarte important sa-ti faci site-ul responsive si sa-l optimizezi pentru device-urile mobile, care sunt din ce in ce mai folosite in ziua de astazi. Daca nu vei face aceste lucruri, nu vei avea un trafic mare si ranking-ul tau va avea de suferit, asta din cauza unui singur lucru: tot mai multe persoane fac browsing pe internet in ziua de astazi, folosind tabletele sau smartphone-urile.

Pentru o optimizare SEO cat mai eficienta, trebuie sa faci si alte lucruri si pe acestea le vom descrie mai jos:

  1. Optimizarea on-site.

In timp ce SEO (search engine optimization) este un termen destul de popular, o multime de oameni nu stiu ce inseamna termenul de “optimizare on-site”. Acest proces asigura o buna vizibilitate a site-ului tau, atat din perspectiva vizitatorilor cat si a motoarelor de cautare care iti vor verifica site-ul.

Optimizarea on-site se face alegand cuvintele cheie potrivite, frazele cheie si tag-urile de pe paginile ce compun website-ul tau. Acest lucru determina modalitatea in care algoritmii Google vor acorda un ranking site-ului respectiv.

  1. Optimizarea off-site.

Optimizarea off-site se refera la suma tuturor proceselor care sunt implementate pentru obtinerea unui ranking cat mai mare pentru website-ul tau, folosind metode externe.

Acest lucru nu se face pe website-ul tau la fel ca optimizarea on-site. In acest proces, Google incearca sa determine site-urile cele mai “relevante” sau importante, acordand cel mai mare rang, atunci cand este cautat un termen particular (un anumit cuvant cheie). In majoritatea timpului, un website este cu atat mai important, cu cat are mai multe link-uri prezente pe alte website-uri.

Cu alte cuvinte, daca poti ajunge la performanta ca website-ul tau sa fie prezent pe cat mai multe bloguri, alte site-uri sau retele de socializare (prin link-uri), cu atat mai mare va fi rangul obtinut in motorul de cautare Google.

Poti face acest lucru colaborand cu diferite site-uri, prin schimb de link-uri. Trebuie sa tii totusi cont de faptul ca sunt recomandate doar site-urile care au deja un ranking foarte bun, altfel poti ajunge sa fii depunctat, obtinand un rezultat contrar asteptarilor tale.

Poti verifica ranking-ul unui website foarte usor, folosind anumite tool-uri pe care le poti descarca online, tool-uri ce te vor ajuta sa determini cat de popular este un anumit site si cat de mult te va ajuta prezenta anumitor link-uri (catre site-ul tau), pe acel site.