Ce costuri implica reparatiile unor smartphone-uri Sony fara garantie?

Ce costuri implica reparatiile unor smartphone-uri Sony fara garantie?
optimizare Dan Bradu
Share Button

Daca aveti o problema legata de functionarea unui dispozitiv Sony care trebuie remediata, si nu mai aveti garantie, veti incerca intai sa va ganditi ce costuri implica acest lucru. Depinde de defectiune si de firma de service pe care ati ales-o.

De exemplu, prin reparatii Sony puteti beneficia de servicii de calitate la diverse preturi pentru reparatiile smartphone-urilor dumneavoastra.

In primul rand, se va face o constatare a defectiunii, iar apoi se va mentiona pretul reparatiei, care poate varia, pentru ca daca produsul este in garantie, si defectiunea se incadreaza in contractul de garantie, atunci este posibil sa aveti remedierea gratuita.

Dar daca smartphone-ul nu mai este in garantie, pretul reparatiei va depinde de tipul de reparatie solicitata.

Va vom prezenta cateva defectiuni posibile ale smartphone-urilor care solicita preturi diferite pentru remediere.

–    inlocuirea touchscreen-ului/geamului/sticlei de protectie cu costuri relativ mici, este una dintre cele mai frecvente defectiuni;
–    inlocuirea display-ului la telefonul Sony Xperia sau la o tableta cu costuri destul de avantajoase;
–    inlocuirea acumulatorilor cu costurile pentru un acumulator nou;
–    inlocuirea carcaselor cu preturi mici;
–    inlocuirea prin lipire a butonului power sau a butonului de volum cu preturi mici;
–    inlocuirea sau lipirea cititorului SIM sau a cititorului de card SD cu preturi relativ mici;
–    inlocuirea soneriei sau castilor audio cu preturi relativ mici;
–    resoftarea sau updatarea softului sau a aplicatiilor cu costuri avantajoase.

Costurile depind si de modelul de Sony pe care il aveti, cu cat este un model mai scump, cu atat costurile vor creste pentru reparatia solicitata.

Cum puteti afla care este costul pentru remedierea solicitata? Exista un formular online pe care il puteti completa, prin care puteti scrie exact care este problema pe care o are dispozitivul dumneavoastra, veti fi contactat si veti primi informatiile despre costurile reparatiilor.

Pentru ca in general orice service are pe stoc diverse piese sau accesorii pentru a le putea inlocui pe cele defecte, totusi trebuie sa tineti cont ca acestea au fost transportate de la producatori, deci implica niste costuri care se vor regasi in pretul reparatiilor, ne referim la situatiile in care nu mai aveti garantie, desigur.

Marca Sony garanteaza siguranta si profesionalismul pentru serviciile prestate de echipa de profesionisti in reparatii, cat si pentru produsele originale care le inlocuiesc pe cele defecte. Astfel ca niciun cost nu este prea mare, daca veti avea un telefon sau o tableta perfect functionale, dupa ce ati apelat la firma de service.

In concluzie, in afara garantiei, orice dispozitiv Sony poate fi remediat cu costuri relativ mici, de catre profesionisti din service, astfel ca nu va trebui sa va ganditi sa achizitionati un smartphone nou, chiar daca a expirat perioada de garantie, mai bine este sa prelungiti perioada in care il puteti folosi pe cel vechi, sau poate doriti ca altcineva sa il foloseasca, dar daca are o problema in functionare, desigur mai intai veti apela la service pentru a putea oferi un dispozitiv care sa poate fi utilizat de oricine in conditii cat mai bune.