Dupa ce ati selectat un nume de domeniu, trebuie sa va asigurati ca este disponibil si apoi sa il inregistrati. Dupa ce numele dvs. de domeniu a fost inregistrat, trebuie sa gasiti o gazda de incredere pentru site-ul dvs. Web. Noi va recomandam sa discutati toate aceste chestiuni importante cu expertii de la www.Danbradu.com.
- Inregistrati-va domeniul cu un registrator acreditat al ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers). Multe personae folosesc GoDaddy.
- Inregistrati-va cu extensia “.com” daca este posibil, daca aveti o piata globala. Daca nu puteti obtine a
.com, dar o retea .net sau .org este inca disponibila, ar putea fi utila inregistrarea uneia dintre acestea in loc sa inregistrati un domeniu .com mai lung (si mai putin memorabil).
- Daca directionati spre o anumita tara sau o limba, inregistrati un nume de domeniu cu o extensie de nivel superior din tara respectiva (de ex., Cumparati un site Web co.uk pentru un site vizat in Regatul Unit).
Cumparati, de asemenea, versiunea .com a numelui de domeniu si indicati locatia dvs. specifica tarii.
- Deseori, anumite directoare si motoare de cautare vor fi fie partinitoare fata de site-urile locale, fie vor lasa site-urile locale in index. “Local” inseamna ca lucrati cu un domeniu local si / sau aveti gazduirea pe un server din acea tara.
- Gazduiti site-ul cu o firma de incredere.
- Pentru site-uri dinamice, asigurati-va ca gazda accepta tehnologia pe care o veti utiliza (cum ar fi ASP sau PHP) inainte de a cheltui banii.
Va ajuta sa instalati un program de analiza gratuit sau ieftin, cum ar fi Google Analytics sau HaveAMint.com, inainte de a incepe sa comercializati, pentru a vedea ce cuvinte cheie ati vizat pentru a fi clasificat in motoarele de cautare. Este mai usor sa clasificati cuvinte cheie similare decat sa clasificati cuvinte cheie complet noi.
Puteti utiliza, de asemenea, marketingul pe Google, Yahoo si Microsoft chiar de la inceput pentru a afla ce cuvinte cheie convertesc bine pentru dvs. si ce cuvinte cheie nu.
Cuvintele cheie sunt cele care ajuta site-ul dvs. sa fie recunoscut de motoarele de cautare pe Internet, si ca rezultat, ajutati clientii potentiali sa va gaseasca prezenta pe Internet. Exista multe strategii care pot fi utilizate pentru a asigura probabilitatea ca site-ul dvs. sa apara in cautarile de cuvinte cheie:
- Utilizati un instrument de cuvinte cheie pentru a va ajuta sa gasiti cele mai bine directionate cuvinte cheie pentru site-ul dvs. Instrumentul de la http://tools.seobook.com/general/keyword/ este gratuit .
- Alegeti teme sau pachete de cuvinte cheie in jurul carora puteti optimiza diferitele sectiuni ale site-ului dvs.
- Directionarea expresiilor si a cuvintelor cheie este o idee mult mai buna decat incercarea de a viza cuvinte individuale. Expresiile cuvintelor cheie tind sa fie mai usor de clasificat bine si de obicei convertesc mult mai bine decat cuvintele individuale.
- Vizati diferite fraze de cuvinte cheie pe fiecare pagina.
- Nu vizati mai mult de una sau doua cuvinte primare si doua sau trei fraze secundare de cuvinte cheie pe pagina.
- Daca generati sute (sau chiar mii) de pagini de continut, asigurati-va ca acestea se citesc bine si au un continut unic. Cu timpul, daca utilizatorii citesc continutul dvs., pagina dvs. va incepe sa se incadreze in termeni diferiti, atata timp cat pagina este unica si tintita in jurul unei teme.